הצטרפו לאיגרת השבועית

"בתיאטרון החדר יש משהו קסום. זה נובע מהסובלנות, הקבלה, האיכפתיות" (אבי גיבסון בר-אל, במאי ושחקן, מנהל אמנותי של תיאטרון הסמטה, בוגר תיאטרון החדר)


(קטע מעבודת המחקר של טאל לוי, הבוחנת את הערך הטיפולי המוסף ב"שיטת אוריין - המעגל הפתוח" בעבודה עם יוצרים מופיעים. מכללת לסלי, נובמבר 2012)

...

2.ד. מקור לביטחון עצמי (המשך)

 

מרואיין 8, ת', שהתנסה בשיטה בשנות ה-20 לחייו:

"בשנתיים האלה קיבלתי הרבה ביטחון במי שאני ובכישורים שלי, לא בכישרונות אלא בכישורים החברתיים, הוורבאליים, להבין שכמו שאני זה בסדר ואוהבים אותי ככה בעצם היותי אני, לאו דווקא נורמטיבי, ההבנה הזאת היא אבן דרך. בתקופה בתאטרון החדר השלמתי עם ההעדפה המינית שלי, הבנתי שזה בסדר שאני ככה." מרואיין 8 גם מתייחס להשפעות השיטה על הילדים בחוג תאטרון בו הוא מלמד באמצעות השיטה: "הורים יעידו על ביטחון עצמי שעלה לילדים בחברה, בגן, שהילד יודע למצוא את מקומו, שההתנסחות היא יותר טובה, המיקוד טוב יותר וזה מורגש ברמה היומיומית."

 

(עמ' 78, המשך יבוא)

לאיגרת השבועית של 2015 . 9 . 17