8
לְפֶתַע רָאִיתִי –
הָאֲלַכְסוֹן הוֹלֵךְ וְנֶעֱלָם, יָכֹלְתִּי לִפֹּל לִתְהוֹם
בִּלְתִּי מְשֹׁעֶרֶת וְצָרִיךְ הָיָה לָגֶשֶׁת,
לָגֶשֶׁת, לָגֶשֶׁת מַהֵר
וּלְהַדְגִּישׁוֹ
לִפְנֵי שֶׁיֵּעָלֵם.
(מתוך: "התעוררתי בליבו של אלכסון", 2009)
"בתיאטרון החדר יש משהו קסום. זה נובע מהסובלנות, הקבלה, האיכפתיות" (אבי גיבסון בר-אל, במאי ושחקן, מנהל אמנותי של תיאטרון הסמטה, בוגר תיאטרון החדר) |
או: כוריאוגרפיה של הנפש 8 לְפֶתַע רָאִיתִי – הָאֲלַכְסוֹן הוֹלֵךְ וְנֶעֱלָם, יָכֹלְתִּי לִפֹּל לִתְהוֹם בִּלְתִּי מְשֹׁעֶרֶת וְצָרִיךְ הָיָה לָגֶשֶׁת, לָגֶשֶׁת, לָגֶשֶׁת מַהֵר וּלְהַדְגִּישׁוֹ לִפְנֵי שֶׁיֵּעָלֵם. (מתוך: "התעוררתי בליבו של אלכסון", 2009) |
© 2024 אמיר אוריין תיאטרון החדר | בית | | | אודות | | | לימודים בחדר | | | הצגות ואירועים | | | מולטי מדיה | | | קשר אישי | | | שיטת אוריין | | | חדש | | | מפת האתר |