הצטרפו לאיגרת השבועית

"בתיאטרון החדר למדתי שאתה שחקן, גם אם אתה נמצא בעבודה אחרת, כי במהות שלך אתה שחקן" (רננה רז, אמנית יוצרת, בוגרת תיאטרון החדר)


לשון ההודעה:

בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה של עירנו האהובה גבעתיים עליה השלום עקב מחלה קשה -- הריסתה, חיסול הטבע ומכירת אדמותיה לאילי נדל"ן ההלוויה תתקיים ביום שבת 10.9.2011 בשעה 18:00 במגרש החניה מול הכניסה לגן העלייה השנייה, רחוב המרי - התושבים האבלים. כל תושב מוזמן להביא עימו פריט הקשור לגבעתיים עליה השלום, פריט זה נקבור במה שנשאר מאדמת הכורכר.

מות גבעתיים - חלק א' - גן העלייה השנייה




















מות גבעתיים - חלק ב' - גבעת קוזלובסקי




















מות גבעתיים - חלק ג' - הרס אולפני גבע




















מות גבעתיים - חלק ד' - הרס המכתש




















הרס

31.8.2011, אולפני גבע בגבעתיים, בפינת רחוב וייצמן וריינס – בניין היסטורי שבו התגבשו הקולנוע והטלוויזיה הישראליים משנות החמישים, נהרס לטובת כרישי נדל"ן. סרטי גבע הוקמו תחילה בגבעת רמב"ם בשנת 1949 ע"י מרדכי נבון ויצחק אגדתי והועברו למגרש ברח' וויצמן - שנתרם ע"י עיריית גבעתיים בראשותו של שמעון בן צבי. האולפנים שרתו את תעשיית הקולנוע הישראלי במסגרת "סרטי גבע" ו"ברקי פטה המפריס" במשך 40 שנה. המנהל האחרון של ברקי פטה המפריס, המפיק איז'ו שני (גבעת חלפון, אלכס חולה אהבה) יזכה בקרוב בפרס מפעל חיים של האקדמיה הישראלית לקולנוע, על תרומתו לתעשיית הסרטים בישראל.




















קבורת העיר גבעתיים 10.9.2011

צילום: יובל בר און. מוסיקה: עגל הזהב / אהוד בנאי

לאיגרת השבועית של 2011 . 9 . 15