הצטרפו לאיגרת השבועית

מתי הוא הזמן הנכון ביותר ליצירה? בהנחה שאין אנו שרויים במצב של התנגדות, עכשיו הוא הזמן.


שרבוטים בעוד אחרצהריים של פורענות  /  שילה

 

"אני לא רוצה להיות בחברה של מטורפים" העירה אליס. "אבל, אין לך ברירה", אמר החתול: "כולנו מטורפים כאן. גם אני מטורף. גם את מטורפת". "איך אתה יודע שאני מטורפת?" שאלה אליס. "את חייבת להיות", אמר החתול, "אחרת לא היית מגיעה לכאן".

 

יומני היקר,

הרוח נושבת קרירה. הסכנה האיראנית. האויבים. הסוכנים מבית. ההכנות. פצצות מימן. מים כבדים. אירן. ציוויליזציה. העם האירני. העם היהודי. האטום האירני. היטלר. ערבים. השואה. נשורת רדיואקטיבית. אטום. מלחמה אטומית. הנושא האירני דחוף. עוזי אמר שהעולם כבר הוכיח את יכולתו בלוב. מה שאומר לי שנשאר עוד מאמץ קטן קטן קטן כדי להוכיח את יכולתו עוד פעם אחת קטנה נוספת ודי. אחמדינג'אד. הוא תקף בנאומו באו"ם. אנטישמים. אחמדינג'אד איים על ישראל (גם יש דף בפייסבוק). מכינים בתי קברות המוניים. האויב. מכינים מקלט אטומי. ערבים כבר אמרתי ? הטייסים מוכנים. הצוללות. תרגיל נאט"ו. האיראנים. החמקנים חומקים חרש. העננים מתקדרים. גשמי ברכה. סרקוזי מברך. אובמבה תומך במילים תקיפות. ריק פרי תומך. אין מחלוקת בין אלה שקבעו הבוקר את החרפת האיום לבין הסכנה הטמונה באי הרתעה. האויב. הערבים. המוסלמים. ישנם אבל מהלכים מבצעיים שהשתיקה יפה להם. אטום. הרמטכ"ל הבריטי בביקור חשאי. אנשי הצבא לא מקשקשים ברשת. יש מפקדים ויש מנהיגים. יש אחריות לאומית. יש מוסלמים. יש קצונה בכירה. יש ניסוי צופרים. יש מסכות אב"כ (ראשי-תיבות של אטומי, ביולוגי, כימי) לכל המשפחה והן מאוכסנות בבטחה מעל השירותים. יש מוכנות ויש דריכות. גם דיווחו על צורך השעה בזהירות ותיאום מרבי. המנועים רועמים על המסלול. תרגילי חילוץ. תרגיל פיקוד העורף. תרגיל פיקודי. חדר המלחמה ערוך. האורות הרכים. התינוקות. הקורבנות. יהודים עם כיפה. עם ישראל חי. ערבים כבר אמרתי ?

היתרונות של ערכת המגן מגוונים (מצאתי באינטרנט): היא זמינה ומספקת מיגון כימי וביולוגי לכלי הנשימה לשוהים מחוץ ובפנים אזור מוגן. היא ניידת וקטנת מידות והכי חשוב שהיא ניתנת ליישום גם בחלל פתוח, רכב או מקלט או ממ"ד.

 

ישנן מעט מגבלות: יכולת סינון מוגבלת לפרק זמן קצר, מספקת מענה מיגון מוגבל (רק לכלי הנשימה והפנים), מקשה על תפקוד בסיסי, לא ניתן לאכול, אינה מאפשרת שהייה ממושכת בחלל אטום ללא תחלופת אוויר, מחייבת התאמה אישית ע"פ גיל מידה ואופן שימוש, אינה מתגברת על "בעיית ריכוז עולה" של Co2 בחלל אטום ללא תחלופת אוויר, תחזוקה המחייבת "החלפת" רכיבים תקופתית ויקרה בשל עלות תחזוקה ורענון שוטפים.

 

שכחתי להשקות את הקקטוסים ואני עוד חייבת להתלבש למסיבה. ואיפה קיבינימט חבילת הוופלות? ומתי כבר נתקוף את אירן ?

שיט.. שוב ניסוי צופרים ?
(שילה)

טיפקס – פוש דה באטן (העברה: בלהה גולן)






















-------------- -------------- --------------

שוטף פלוס

עם איתי יטוב (בוגר תיאטרון החדר)

בלוג סטירי בוידיאו, מתעדכן אחת לשבוע (כאן)

-------------- -------------- --------------

הטלוויזיה החברתית

סרטונים ומבזקים   

(אהוד שם טוב, 052.5433100)

-------------- -------------- --------------

הירקון 70

מהדורת חדשות שבועית

(הירקון 70)

-------------- -------------- --------------

גרפיטי

המלחמה הארורה שנכפתה עלינו...
(אדולף היטלר)

-------------- -------------- --------------

לאיגרת השבועית של 2011 . 11 . 10