הצטרפו לאיגרת השבועית

מתי הוא הזמן הנכון ביותר ליצירה? בהנחה שאין אנו שרויים במצב של התנגדות, עכשיו הוא הזמן.


שלום חברות וחברים,

קודם לכל: שמחתי לשמוע שהלברדור, מנחה העיוורים "זיפ", נמצא משוטט ליד קונדיטוריה, לאחר שאבד חמישה ימים. קונדיטוריה, אה? וואו. אני כל כך מבין אותו. ברוך שובך הביתה "זיפ"! מאחל לך שנים רבות של עבודת הנחיה מובחרת והרבה עוגות.

כידוע, אני לא צמחוני ממש אבל אוכל גם ירקות ופירות, עוגות, גלידה וכל דבר אכיל שתעלו בדעתכם. כמה מידידיי בני אנוש כבר העירו על כך הערות דאגניות. אין מקום לדאגה. בריאותי מצוינת. אבל השבוע נפלו עיניי על הקטע של אריק אלון. מיד ניכסתי אותו למדור שלי מטעמים מובנים. אולי גם אני אצמצם את תפריט הבשרים.

 

אריק אלון: ימים נוראים

אנחנו אנשי המחתרת, אחרוני בני האדם החופשיים עלי אדמות, מעבירים את המסר הזה אליכם, אתם שאולי יום אחד תמצאו את הקלטת הזו.

 

חייזרים תקפו את כדור הארץ לפני חמש מאות עשרים ושניים ימים. במהרה נתברר כי הם ניזונים מבשר אדם. הם פעלו בשיטתיות אכזרית. הם לכדו מיליוני בני אדם ואחר כך מיליארדים ובתוך מספר חודשים רוב בני האדם על כדור הארץ נשבו ורוכזו במחנות ריכוז, ממתינים למותם בכלובים. בכל כלוב צר אדם אחד. הגברים הולכים לשחיטה ומפיקים מהם בשר בתצורות שונות, בשר אותו צורכים החייזרים בתאווה מתועבת. הנשים עוברות הפריה מלאכותית בכוח ולאחר הלידה החייזרים מפרידים את התינוקות מהאמהות וממיינים אותם. חלק ילכו ישר לשחיטה כי החייזרים רואים בבשר התינוקות מעדן. חלק יגדלו במחנות הריכוז, ניזונים בחומרים כימיים שהחייזרים מכינים כדיי להכביר את כמות הבשר. נשים שאינן מסוגלות עוד להוליד נשלחות לשחיטה או לשריפה, תלוי באיכות הבשר שלהן. את חלב האימהות שהיה אמור להיניק את התינוק שואבים החייזרים בכוח ומשתמשים בו ליצירה של מטבלים מיוחדים אותם הם צורכים ביחד עם הבשר. אלו ימים נוראים. העולם השתנה. האדם הפך מוצר תעשייתי שאיבריו מעובדים במפעלים ונמכרים כמוצרי מזון והלבשה להמוני חייזרים.

 

למרבה הפלא, החייזרים הם יצורים לא גדולים או חזקים במיוחד, הם אינם נראים מאיימים, אך שולטים בטכנולוגיה מתקדמת. כל צבאות העולם הובסו על ידיי הצבא שלהם בפחות משבוע. כל הניסיונות לתקשר או להוציא מהחייזרים זיק של הומאניות כשלו. טקסי תפילה המוניים רק העלו את זעמם של החייזרים. נראה כי החייזרים מזכירים את בני האדם בהתנהגותם ולעיתים הם נצפו כשהם רבים וכועסים או אף שמחים וצוחקים. אך נראה שאינם דוברים אף אחת מהשפות המדוברות המוכרות והם לוקים באטימות מוסרית למשמע זעקות הסבל הצורמות של בני האדם נשחטים או אמהות המאבדות את תינוקותיהן.

הקלטת הזו מביאה את מילותיה האחרונות של האנושות החופשית, זהו עידן חדש לאדם, התנגשות של צורות חיים שונות שינתה את מקומנו בשרשרת המזון של היקום והביאה מציאות משעבדת ובלתי אפשרית. הקלטת היא עדות לכך שעד לפני זמן מה, החיים על פני כדור הארץ היו טובים יותר. אלו היו ימיה של האנושות והמוסר האנושי.

הם מתקרבים. היו שלום.

(אריק אלון)

 

שלכם באהבה
תיאודור

לאיגרת השבועית של 2012 . 2 . 2