כשנתקע הגרעפס
ובעקבותיו לא בא הנוד
חשב לו התוקע
כי לבטח בוצע כאן שוד (כי לא יסבול זאת עוד)
אם נוד ביום בהיר
כך סתם נעלם
מה יפליצו בואשים
בלילה קייצי,
כשחם.
(ירון ליבוביץ)
מתי הוא הזמן הנכון ביותר ליצירה? בהנחה שאין אנו שרויים במצב של התנגדות, עכשיו הוא הזמן. |
כשנתקע הגרעפס ובעקבותיו לא בא הנוד חשב לו התוקע כי לבטח בוצע כאן שוד (כי לא יסבול זאת עוד) אם נוד ביום בהיר כך סתם נעלם מה יפליצו בואשים בלילה קייצי, כשחם. (ירון ליבוביץ) |
© 2024 אמיר אוריין תיאטרון החדר | בית | | | אודות | | | לימודים בחדר | | | הצגות ואירועים | | | מולטי מדיה | | | קשר אישי | | | שיטת אוריין | | | חדש | | | מפת האתר |