הצטרפו לאיגרת השבועית

"החדר" הוא התיאטרון היחיד בארץ שבו אתה מרגיש כמו בבית (מאיר אלוני)


קטע ממחזה.

כתיבה: איתן פרץ. עיבוד למחזה: שחף רוזנברג ואיתן פרץ. בימוי: שחף רוזנברג.

 

תמונה 3

 

אני חייב לצאת ממעגל העבודות המזדמנות. לך בעקבות הסימנים.

נהג המשאית השמנמן שישב לידי במטוס, זה סימן? זה סימן!

אבל איך אני אעבור את הטסט? אתה שחקן. תלמד את זה כמו להצגה, תקליט את המורה  ותלמד בעל פה. קח את המפתחות וסע. אבל אני לא יודע לנהוג. יש לך רישיון אז סע.

 

הספידומטר לא עובד ואני לא יודע באיזו מהירות אני נוסע. חייב לחזור חזרה ,אבל איך חוזרים חזרה?  וסטון, הרחוב שחוצה את העיר וחוזר לחברה, גשר נמוך, רחוב צדדי, אין מוצא. לא מסוגל לעשות רברס. כל הזמן הטריילר הולך הפוך לכיוון שאני רוצה שיילך.

זקנה בת שמונים יוצאת מהבית, נראה לי שתקרא למשטרה. "תעשה מה שאני אומרת ואתה בחוץ. כל הזמן נהגי משאיות נתקעים כאן. סובב את ההגה ימינה, עכשיו שמאלה, סע אחורה, אני אלך לרחוב  ואעצור את התנועה לשני הכיוונים ותעשה רברס ישר לתוך הרחוב". יצאתי. 

 

הדבר הכי מפחיד אותי זה הטריילר. מה שמחבר אותו למשאית זה בסך הכול פין בגודל של מלפפון ואני לא בטוח במאה אחוז שנעלתי אותו. כל הזמן מסתכל אחורה בראי לראות אם הוא עדיין שם. יש לי מפלצת בין הידיים וכל תנועה מיותרת יכולה לחרוץ גורלות. הפחד הוא החבר הכי טוב שלי, שומר עלי מכל רע. אני חייב לצאת מהמפלצת הזאת לנשום קצת אויר.

 

אתה פה לבד? יש לך כלב חמוד. תודה. איך קוראים לו? ג'רי, כמו טום וג'רי. אני נהג משאית חדש והדבר הכי מפחיד אותי זה לעשות תאונה. לי פעם הייתה תאונה ונפגעתי בצוואר. תתכופף אראה לך את המקום. לא, זה בסדר. בוא אלי לכמה בירות. למעשה אני די ממהר. בוא, בוא נכניס אותך לג'קוזי, למה לא? יש לך זין גדול!

 

אני רעב. אעצור פה לכמה דקות. איש עם עיניים דומעות ממצוקה פונה אלי. יש לי בחורה ברכב. היא מוכנה לוותר על זה בשביל שלושים דולר רוצה? לא, תודה. בשביל שלושים דולר רוצה?

לא רוצה! אנשים משוגעים בארץ הזאת.

 

הראש כבד. אישן פה בצד הכביש. שתיים בלילה. דפיקה בדלת. איש עומד על מדרגות המשאית. סהרורי, פותח את החלון .מה אתה עושה פה? ישן! מה אתה עושה פה? ישן! מה אתה עושה פה? ישן! אולי שוטר אולאיגרת השבועית של 2012 . 4 . 18