הצטרפו לאיגרת השבועית

"בתיאטרון החדר יש אנושיות, יש הקשבה, יש קבלה" (מרטין מוגילנר, במאי, בוגר תיאטרון החדר)


"מונודיא 2012" - ערב מונולוגים-דיאלוגים של בוגרי תיאטרון החדר. הוא התקיים לראשונה ביום שלישי, 28.8.2012, בשעה 20:30 על הגג של החדר.

מנחים (לפי א"ב): אנה מינייב, אריק אלון, רן בן עזרא, שירלי ליגום, שלי קלינג, שרון שלומי.

משתתפים (לפי א"ב): אודי גרוס, אוֹרִי גביש, איתמר ברקאי, אמיר גולדמן, אסתי שמסיאן, ארז ברט, בתי באזוב, יהונתן כלפה, יעל כץ, ירון ליבוביץ, מיכל שמש מוגילנר, משי רזניקוב, נדב בן חורין, נועה מאיר, נטעלי דוננפלד, עדי חג'בי, פרד דוד אלבז, צחי פרידמן, ריטה ליבוביץ, שירה בן צבי.

ניהול אמנותי: אמיר אוריין

המופע הבא של "מונודיא 2012" יתקיים ביום חמישי, 20.09.2012, בשעה 20:00, בתיאטרון יפו, רח' מפרץ שלמה 10, יפו העתיקה. טל': 03-5185563

 

החל מהשבוע, ובכל שבוע, אנו מביאים, קטע מתוך המופע.

 

כל הנשמות הטובות

- מספר עצות לאימא הכושלת

כתיבה וביצוע: עדי חג'בי. מנחה: שרון שלומי

 

אוי, איזה מותק! בן כמה הוא? חודשיים? הוא רזה...

הוא רעב! את מאכילה אותו? תניקי אותו! מה?! את לא מניקה???

תניקי אותו!!!

אני הנקתי את כל ילדיי. הם לא ראו בקבוק! אין לך חלב?! זה כי את לא שותה!!! תשתי חלב. זה יעשה לך חלב. לי היה מלא חלב. כמה עלית בהריון? אני עליתי רק חמש וירדתי מיד אחרי. הרי זה נוזלים!

 

מה זה??? הוא כל הזמן על הידיים!!! בסוף הוא יהיה רגיש! שלא יתרגל. מה את מנדנדת אותו כל הזמן. בסוף את תסבלי. ילד, תגיד לאימא תפסיקי לפנק אותי אני רוצה להיות גבר. מה את לוקחת אותו לרופא כל הזמן? תתני לו להתגבר. לא לקחת אותו?? מה את רוצה? להגיע ישר למיון? לשלי לא היו בעיות בכלל. מה את אוכלת? הוא שוב חולה? למה לא שמרת עליו? תגיד לאימא שאתה לא רוצה להיות חולה כל הזמן. תגיד לה, אני רוצה להיות גיבור! להיות חייל! מה את ישר מרימה אותו??? תתני לו לבכות, בסוף בגללך הוא יהיה רגיש.

 

תניקי אותו!!!!!!!!!!!!

 

תגידי, הוא לא נראה כמו בעלך (מבט חשדני)  יצא תימני!!!! מתי התחתנת? ביולי? (מחשבת את מספר החודשים מאז החתונה ועד ללידה) מה זה??? כל דקה את מחליפה לו טיטול! איזה מפונק. מה זה? הוא בכיין? לא יונק? עצלן! מה זה? למה הוא נבהל ? תגיד לאימא: "אני רוצה להיות חברמן, לא כזה נחנח, אני גבר, תגיד לה. תתני לו לבכות, שלא יהיה בכיין, בסוף הוא ייצא פראייר. מה תעשי שהוא ילך לגן? תחזיקי אותו על הידיים גם בצבא?

איזה חייל יפה הוא יהיה! עם הצבע שלו, המדים יהיו עליו משהו. קרבי הוא יהיה!!! אצלי כל הבנים בקרבי. ילדים טובים, שאלוהים ישמור אותם! איזה חמוד, עשיתם לו ברית? איך יצא? יפה? אצל רופא??? למה? אצלי כל הבנים עברו את זה בלי בעיה. כמה טיפות יין וגמרנו. אצלי הם לא בכיינים. איזה ילד יפה! אתה תביא בנות הביתה כל הזמן. אחת אחרי השנייה (מניעה את היד בתנועה ארוטית) תשבור להן את הלב... אבל למה כתום? מה, הוא בת? כתום זה צבע של בנות! שלא יצא לך.... (מרימה עיניים ועושה סימן של "הומו") מה בעלך אמר על זה שהוא בכלל לא דומה לו?

 

אוי, תוציאי לו. הוא ייחנק. הוא ייפול. הוא ייחתך. יש עליו שמש. תני לו שיהיה קצת בשמש. תניקי אותו. מה את מחליפה לו? שלא יצא רגיש, תניקי תניקי תניקי תניקי תניקי

אוייש, איזה מתוק.

אני  כ ל   כ ך  אוהבת תינוקות.

לאיגרת השבועית של 2012 . 9 . 13