הצטרפו לאיגרת השבועית

בתחום האירוע האמנותי - שהוא תחום סופי, מוגדר במקום ובזמן נתונים מראש - מספר אפשרויות היצירה שואף לאין סוף!


"מונודיא 2012" - ערב מונולוגים-דיאלוגים של בוגרי תיאטרון החדר. התקיים לראשונה ביום שלישי, 28.8.2012, בשעה 20:30 על הגג של החדר ולאחר מכן בתיאטרון יפו.

בכל שבוע אנו מביאים קטע מתוך המופע.

 

7. שרון שלומי: מוצלחת

כתיבה ובימוי: שרון שלומי. שחקנית: יעל כץ

 

אני כזאת מוצלחת. יש לי את כל הכסף שאני רוצה, כולם אוהבים אותי, אני מצחיקה, אני תמיד במרכז, ואם מישהו אחר ייקח את הפוקוס, אני מה זה אראה לו? ויש לי את חוש הצדק החברתי שלי. ויש לי את ההורים המושלמים שלי, ויש לי את החבר המושלם שלי . ממש מושלמת. אני כל כך מושלמת שאפילו אם יש לי חולשה, אני לא אראה אותה אפילו לרגע. אף פעם אין לי בעיות, כל בעיה הופכת אצלי לאתגר. אף פעם לא קשה לי. אני מצטלמת יפה, אני ממש פוטוגנית, יש  לי המון חברות, ואין בחור שלא ירצה אותי. מושלמת כזאת.

 

לפעמים אני שואלת את עצמי, איך אלוהים עשה אותי כזאת מושלמת, ולאחרים הוא קיצץ. יש אנשים בחובות, הסתבכו עם ההוצאה לפועל. יש משפחות שאין להם מה לאכול בחג, ילדים מוכים, אנשים שהתעללו בהם שהיו קטנים ולא קיבלו מספיק אהבה. יש צעירים שרוצים ללמוד באוניברסיטה ואין להם מספיק כסף. אני למדתי באוניברסיטה, וההורים שלי שילמו את כל שכר הלימוד. או שהם לומדים ולא מוציאים ציונים מספיק טובים. הציונים שלי היו מעולים. יש אנשים שעובדים ממש קשה, במשכורת מינימום. 

 

אני כל הזמן נהנית, בעבודה שלי. יש אנשים שלא מצליחים לשלם שכר דירה. לי יש בית חלום שההורים קנו לי. אנשים ממש מדוכאים, מכל מיני דברים קטנים וכשהם באים אלי לטיפול, אני אומרת להם שהכול זה עניין של פרספקטיבה!

 

(פורצת בבכי)
החיים יכולים להיות כל כך פשוטים! קלים! תראו אותי. אני תמיד מחייכת, החיים בשבילי הם אתגר. תראו איך יצאתי כזאת מושלמת!

(יוצאת בבכי גדול) 

לאיגרת השבועית של 2012 . 9 . 27