הצטרפו לאיגרת השבועית

- האם זכור לך שקורצת מן החומר אשר ממנו עשויים כוכבים? - כן, אבל ברגע זה הבית הפוך וצריך להביא את הילד לגן ויש לי הופעה בערב והכביסה על החבל ויורד גשם.


"מונודיא 2012" - ערב מונולוגים-דיאלוגים של בוגרי תיאטרון החדר. התקיים לראשונה ביום שלישי, 28.8.2012, בשעה 20:30 על הגג של החדר ולאחר מכן בתיאטרון יפו.

בכל שבוע, אנו מביאים, קטע מתוך המופע.

 

שבט דינה

כתב וביים: אריק אלון. שחקניות: המנחה – שירה בן צבי. הבובה – משי רזניקוב.

 

(שתי נשים על הבמה, המנחה אוחזת במקל סימון כמו בהרצאה ומצביעה על השנייה שהיא הבובה)

 

תראי אותך את עוד לא מוכנה. כולם מחכים.

תעמדי ישר. עוד לא התלבשת? את לא יכולה ללכת ככה.

את רוצה שהם יכעסו.

את יודעת שהם אוהבים קצת שחשוף. (חושפת את כתפיה של הבובה).

לא רע. הרבה יותר מכובד עכשיו.

 

אנחנו אוכלוסיה ליברלית. פה זה לא בית המשפט. פה את יכולה לחשוף קצת. אבל  לא את הכול. את לא זונה. מספיק חמישה סנטימטרים משולי הפטמה.

אם כבר בהתחלה תחשפי יותר מדי, הם יראו בך בחורה לא רצינית. לא איכותית. ספק אם יראו בך אחת להקים איתה משפחה, לכל היותר אחת בגבולות המיטה. וזה ילדה, הדבר האחרון שאת רוצה.

(הבובה משנה תנוחה)

את משתפרת. עכשיו נעבור על העמידה.

רגליים צמודות. (הבובה מצייתת)

הכי טוב להצליב אותן. (הבובה מצליבה רגליים)

ככה האגן נראה צר. גב זקוף. (הבובה מזדקפת)

תזכרי, בנות עם גיבנת אין בהן תועלת.

ידיים למעלה. (הבובה מרימה ידיים)

בית השחי הוא המבחן האמיתי של כל אישה. המקום בו נקבעת זהותך האמיתית. לכן עדיף לא לקחת סיכונים. בימינו יש לך את כל האמצעים. אני ממליצה על לייזר. תרימי קצת את הסנטר. תציגי את השפתיים שלך בחושניות. (הבובה מצייתת)

חושניות! את לא יודעת מה זו חושניות? (הבובה מבליטה שפתיים)

ילדה, זה לא שיעור פילוסופיה אבל אנסח זאת כך שחושניות היא כמו. הקראת שירה. והכי נכון לעשות את זה בטבעיות. שלא יראה מעושה מדיי. את לא זונה.

יפה. זהו בדיוק, ככה זה ירגש אותם.

 

את עוד מעט מוכנה בשבילם. נשארה רק השפה. תיזהרי! הם אוהבים שמדברים בשפה שלהם. אחרי הכול אדם הוא אדם וכולם ביחד הם אנשים. ומי הוא אלוהים. ומי הם הטייסים? מי הם אברהם יצחק ויעקב ושמשון הגיבור? גברים!

אל תדאגי בקשר לפמיניזם ילדה, מהתחלה לא היה לו סיכוי. שלא יטריד אותך גם הפוסט פמיניזם ההזוי. אם תדבקי בשפת הגוף שלימדתי אותך תצלחי את הדרך בשלום.

 

לפני שאת הולכת יש דבר נוסף ואחרון. (מציגה גלולה). הגלולה. מעכשיו היא החברה הכי טובה שלך. היא תלווה אותך יום-יום. אל תפחדי, זה דבר טוב, היא עוד תציל אותך מספר לא מבוטל של פעמים. גם הם היו לוקחים גלולה, פשוט המדענים שלהם עוד לא המציאו אחת כזו. הם אומרים ששלנו גם מסייעת בויסות ההורמונים של הגוף. חוץ מזה את לא רוצה להכריח אותם להשתמש בקונדום יותר מדיי, אחרי כמה זמן הם מתחילים להתבייש בזה. והם שונאים להתבייש. ואם אי פעם קורה משהו רע באמת. גם להתלונן צריך לדעת איך. תנסי מבלי להפגין רחמים עצמיים. עם זה הם לא מסתדרים.

 

איזו יפה את עם המייק-אפ, ככה הם אוהבים

ועדיף שתמצאי לך אחד לפני גיל שלושים

ואל תשכחי לשים כל יום דאודורנט

לכי אליהם

(הבובה מתקדמת אל קדמת הבמה ויורדת ממנה)

לאיגרת השבועית של 2012 . 10 . 4