הצטרפו לאיגרת השבועית

היצירה היא התגלמות המשאלה לעולם טוב יותר. היא התגלמות התקווה. היא הדרך לעולם טוב יותר. היא הדרך לגאולה.


רצף מונולוגים ודיאלוגים מתחברים למחזה. יצירתם של בוגרי תיאטרון החדר.

האירוע התקיים בתיאטרון החדר, ביום ג', 23.7.2013, וביום ג', בתיאטרון יפו, 30.7.2013.

בכל שבוע אנו מביאים קטע מתוך הערב.

 

4. תיניקי אותו!

כתיבה ובימוי: עדי חג'בי. משחק: אמור דנטי.

 

אוי, איזה מותק! בן כמה הוא? חודשיים? הוא רזה...

הוא רעב! את מאכילה אותו? תניקי אותו! מה?! את לא מניקה? תניקי אותו!!! אני הנקתי את כל ילדיי. הם לא ראו בקבוק! אין לך חלב?! זה כי את לא שותה!!! תשתי חלב, זה יעשה לך חלב. לי היה מלא חלב! כמה עלית בהריון? אני עליתי רק חמש וירדתי מיד אחרי. הרי זה נוזלים!

 

מה זה?! הוא כל הזמן על הידיים?! בסוף הוא יהיה רגיש!!! שלא יתרגל! מה את מנדנדת אותו כל הזמן?! בסוף את תסבלי. ילד, תגיד לאימא תפסיקי לפנק אותי. אני רוצה להיות גבר. מה את לוקחת אותו לרופא כל הזמן. תתני לו להתגבר! לא לקחת אותו? מה את רוצה? להגיע ישר למיון?! לשלי לא היו בעיות בכלל. מה את אוכלת? הוא שוב חולה? למה לא שמרת עליו?! ילד, תגיד לאימא שאתה לא רוצה להיות חולה כל הזמן. תגיד לה: אני רוצה להיות גיבור! להיות חייל! מה את ישר מרימה אותו??? תתני לו לבכות, בסוף בגללך הוא יהיה רגיש!

תי-ני-קי אותו!!!!!!!!!!!!

 

תגידי, הוא לא נראה כמו בעלך? (מבט חשדני)  יצא תימני! מתי התחתנת? ביולי? (מחשבת את מספר החודשים עד ללידה) מה זה?! כל דקה את מחליפה לו טיטול? איזה מפונק! מה זה?! הוא בכיין?! לא יונק?! עצלן! מה זה? למה הוא נבהל? תגיד לאימא: אני רוצה להיות חברמן, לא כזה נחנח. אני גבר, תגיד לה. תתני לו לבכות, שלא יהיה בכיין, בסוף הוא יצא פראייר. מה תעשי שהוא ילך לגן? תחזיקי אותו על הידיים גם בצבא?

 

איזה חייל יפה הוא יהיה. עם הצבע שלו, המדים יהיו עליו משו משו. קרבי הוא יהיה!!! אצלי כל הבנים בקרבי. ילדים טובים, שאלוהים ישמור אותם! איזה חמוד. עשיתם לו ברית? איך יצא? יפה? אצל רופא??? למה??? אצלי כל הבנים עברו את זה בלי בעיה. כמה טיפות יין וגמרנו. אצלי הם לא בכיינים. איזה ילד יפה. אתה תביא בנות הביתה כל הזמן. אחת אחרי השנייה (מניעה את ראשה בתנועת התפעלות). תשבור להן את הלב. אבל למה כתום?! מה, הוא בת? כתום זה צבע של בנות. שלא יצא לך... (עושה סימן של "הומו") מה בעלך אמר על זה שהוא בכלל לא דומה לו?

 

אוי, תוציאי לו! הוא ייחנק! הוא ייפול! הוא יחתך! יש עליו שמש! תני לו שיהיה קצת בשמש! תניקי אותו! מה את מחליפה לו? שלא יצא רגיש, תניקי תניקי תניקי תניקי תניקי

אויש, איזה מתוק!

אני כל כך אוהבת תינוקות!

לאיגרת השבועית של 2013 . 8 . 15