הצטרפו לאיגרת השבועית

אתה מדבר על העולם, ואני מהרהר לעצמי: מעניין מאד. אתה מדבר על עצמך, ואני מתרגש: עכשיו אני מבין אותך.


עשיתי מחקר קטן וגיליתי שכמעט כל החברים שלי לא עשו חיסון נגד שפעת. שאלתי מדוע ואמרו כל מיני הסברים. ההסבר הכי מעניין היה של שחקנית אחת שאמרה שבחיסון הזה מכניסים אל הגוף שלך את הווירוס עצמו והיא לא יכולה לחיות עם המחשבה המבעיתה שיש לה וירוס בתוך הגוף. הסברתי לה את מה שכל גור יודע שבכל חיסון מכניסים לגוף את גורם המחלה כשהוא מוחלש, הגוף מפתח נוגדנים ומתחסן נגד המחלה. ההסבר הזה שכנע אותה לא רק לא לעשות את החיסון המסוים הזה, אלא גם לא להתקרב לחיסונים כל ימי חייה. הבנתי שנכשלתי.

 

היא גם הפנתה אותי לכל מיני אתרים באינטרנט שבהם אנשים מוזרים מסבירים הסברים מוזרים על הסכנות שבחיסון ועל תיאוריות קונספירציה שטוענות כי חברות התרופות בשיתוף התאגידים הגדולים ובתמיכת ממשלות מסוימות, יוצרות תרופות מסוכנות כדי "לדלל את האוכלוסייה". את זה אני ממש לא מבין. אני האחרון בבעלי החיים שאגיד מילה טובה על התאגידים אבל ממש לא ברור לי למה רוצים תאגידים "לדלל" את אוכלוסיית הצרכנים שלהם? הרי מה שהם רוצים כל הזמן זה שיהיו עוד המון צרכנים שיגדילו את הקפיטל שלהם. נעזוב את זה.

 

אז עכשיו מסתובבים בשטח המון אנשים ונשים עם חבילות טישיו ביד, עם חום ובלי חום, מתעטשים, מתאוננים, אומללים. יואב אומר שבעצם כולם רוצים להיות חולים כי אז תהיה להם סיבה לא ללכת לעבודה המאפנית שלהם. מעניין.

 

האם אני עשיתי חיסון? לא נגד שפעת, אבל עשיתי טיפול נגד פשפשים וקיבלתי את כל החיסונים שאפשר לקבל. טפו, טפו, טפו, אני בסדר.

העיקר הבריאות!


שלכם באהבה
- תיאודור

הפנדה בקליפ הזה לא עשתה חיסון - זה בטוח (העברת הקליפ: נוני טל):

 

לאיגרת השבועית של 2010 . 11 . 25